Για την καλύτερη κατανόηση παραθέτουμε το εξής υποθετικό παράδειγμα:
Υποθέτουμε ότι ένας υποψήφιος από θεωρητική κατεύθυνση και με 2ο
μάθημα Γενικής
Παιδείας τα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής επιλέγει το 1ο και το 4ο επιστημονικό πεδίο,
έχει δε Γενικό Βαθμό Πρόσβασης 17,63 και βαθμό πρόσβασης 18,1 στα Αρχαία
Κατεύθυνσης, 19,3 στην Ιστορία Κατεύθυνσης, 16,8 στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
Γενικής Παιδείας, 15,9 στη Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας και στα Αγγλικά 12,4.
0 υποψήφιος αυτός θα έχει:
― Στο ΠΡΩΤΟ επιστημονικό πεδίο:
για όσες σχολές δεν απαιτείται ειδικό μάθημα,
σύνολο μορίων = (17,63X8) + (18,1X1,3) + (19,3X0,7) = 178,08X100=17808
για το τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας,
σύνολο μορίων = (17,63X8) + (18,1 Χ 1,3) + (19,3X0,7) + (12,4X2) =202,88X100=20288
για τα τμήματα Μ.Μ.Ε.,
σύνολο μορίων = (17,63X8) + (18,1 Χ 1,3) + (19,3X0,7) + (12,4X1) = 190,48X100 = 19048
― Στο ΤΕΤΑΡΤΟ επιστημονικό πεδίο:
για όσες σχολές δεν απαιτείται ειδικό μάθημα,
σύνολο μορίων = (17,63X8) + (16,8X0,9) + (15,9X0,4) = 162,52X100=16252
-
Τελευταία άρθρα
- Προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Στρατιωτικών Σχολών ακαδημαϊκού έτους 2025-2026.
- Συντελεστές βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων ΓΕΛ των ειδικών μαθημάτων μουσικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών
- Προκήρυξη εισαγωγής ιδιωτών στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ και Δοκίμων Λιμενοφυλακών
- Οδηγίες για την εξέταση των υποψηφίων στο Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2025.
- Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) ειδικών μαθημάτων
Κατηγορίες
- Erasmus+
- Project
- Ανακοινώσεις
- Ανάπτυξη Εφαρμογών
- Αξιολόγηση
- Βίντεο
- Βουλή Εφήβων
- Γιορτές
- Δράσεις
- Δραστηριότες
- Εγγραφα
- Εκδηλώσεις
- Εκδρομές
- Επισκέψεις
- Ερευνητικές Εργασίες
- Εφαρμογές Πληροφορικής
- Εφαρμογές Υπολογιστών
- Θεατρικό
- Θέατρο
- Μαθήματα
- Πανελλαδικές
- Πανελλαδικές Αποτελέσματα
- Παρουσιάσεις
- Πρόγραμμα
- Προγράμματα
- Σελίδες Μαθητών
- Τεστ
- Φωτογραφίες
- Χωρίς κατηγορία
Αρχείο
- Ιανουαρίου 2025
- Δεκεμβρίου 2024
- Νοεμβρίου 2024
- Οκτωβρίου 2024
- Σεπτεμβρίου 2024
- Ιουλίου 2024
- Ιουνίου 2024
- Μαΐου 2024
- Απριλίου 2024
- Μαρτίου 2024
- Φεβρουαρίου 2024
- Ιανουαρίου 2024
- Δεκεμβρίου 2023
- Νοεμβρίου 2023
- Οκτωβρίου 2023
- Σεπτεμβρίου 2023
- Ιουλίου 2023
- Ιουνίου 2023
- Μαΐου 2023
- Μαρτίου 2023
- Φεβρουαρίου 2023
- Νοεμβρίου 2022
- Οκτωβρίου 2022
- Ιουλίου 2022
- Ιουνίου 2022
- Μαΐου 2022
- Απριλίου 2022
- Μαρτίου 2022
- Δεκεμβρίου 2021
- Νοεμβρίου 2021
- Οκτωβρίου 2021
- Σεπτεμβρίου 2021
- Αυγούστου 2021
- Ιανουαρίου 2021
- Μαΐου 2020
- Απριλίου 2020
- Μαρτίου 2020
- Νοεμβρίου 2019
- Οκτωβρίου 2019
- Αυγούστου 2019
- Ιουνίου 2019
- Απριλίου 2019
- Μαρτίου 2019
- Νοεμβρίου 2018
- Αυγούστου 2018
- Ιουνίου 2018
- Μαρτίου 2018
- Νοεμβρίου 2017
- Αυγούστου 2017
- Αυγούστου 2016
- Ιουνίου 2016
- Μαΐου 2016
- Απριλίου 2016
- Μαρτίου 2016
- Δεκεμβρίου 2015
- Νοεμβρίου 2015
- Οκτωβρίου 2015
- Αυγούστου 2015
- Ιουνίου 2015
- Μαΐου 2015
- Απριλίου 2015
- Μαρτίου 2015
- Φεβρουαρίου 2015
- Ιανουαρίου 2015
- Δεκεμβρίου 2014
- Νοεμβρίου 2014
- Οκτωβρίου 2014
- Σεπτεμβρίου 2014
- Αυγούστου 2014
- Ιουλίου 2014
- Ιουνίου 2014
- Μαΐου 2014
- Απριλίου 2014
- Μαρτίου 2014
- Δεκεμβρίου 2013
- Σεπτεμβρίου 2013
- Αυγούστου 2013
- Ιουλίου 2013
- Ιουνίου 2013
- Απριλίου 2013
- Μαρτίου 2013
- Ιανουαρίου 2013
- Αυγούστου 2012
- Μαρτίου 2011
- Οκτωβρίου 2010
- Μαΐου 2010
- Μαρτίου 2009
- Απριλίου 2008
- Απριλίου 2005
Μεταστοιχεία
Πρόσφατα σχόλια
- 11lykper στο Nikola Tesla (Β Λυκείου Εργασία στο Movie Maker)